Zarządzanie zasobami
Dodano: 12 lat 2 miesiące temu
LOGITO jako autorski produkt firmy Ideo Sp. z o.o. jest systemem, który umożliwia skuteczną elektroniczną wymianę dokumentów w firmie. Skutkuje to automatyzacją wszystkich procesów zachodzących w firmie, które wiążą się z rotacją dokumentów. LOGITO przygotowane przez Ideo Sp. z o.o. jako elektroniczny system obiegu dokumentacji jest niezbędne w obecnie działających firmach oraz instytucjach, w których właściciele troszczą się o sprawny przepływ wiadomości.
Kategorie: Oprogramowanie dla firm Tagi: firma , zarządzanie , workflow , obieg dokumentów , elektroniczne dokumenty , dokumenty w urzędzie , dokumenty w przedsiębiorstwie , dokumenty w firmie , administracja dokumentami , urząd
Podobne wpisy
- Internetowy katalog produktów WebCart - alternatywa dla sklepów www
- system on-line dla firm
- System CRM zgodny z RODO - rodocrm.com
- Obieg informacji
- Profesjonalne macierze dyskowe - www.storio.pl