Marketing internetowy
Dodano: 12 lat 5 miesięcy temu
Marketing internetowy obejmuje bardzo dużo ważnych działów. Jednym z nich jest marketing w wyszukiwarce Google'a nazywany też SEM, czyli Search Engine Marketing. SEM dzieli się na Search Engine Optimalization i PPC (Pay Per Click). Zatem SEO to pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach, a PPC to np. reklamy w Ad Words. Kolejny dział interaktywnego marketingu to social media, który dotyczy np. prowadzenia fan page'a, prowadzenia kampanii reklamowych oraz tworzenia aplikacji na FB. Kolejną metodą promocji firmy jest e-mail marketing, który możemy stosować po udanej kampanii w Google.
Kategorie: Agencja reklamowa Tagi: reklama w internecie , marketing internetowy , internetowy marketing , marketing w internecie , marketing w wyszukiwarce
Podobne wpisy
- Agencja Interaktywna Aktynova
- Zaprojektujmnie.pl - projektowanie logo poprzez konkurs
- Agencja Reklamowa DirtyDot
- Producent Reklam RevoArt Kraków
- Agencja PR - viviDEA
Komentarze
Adres strony:
Wyświetleń:
452
Kliknięć:
2
CTR:
0.44%