Marketing internetowy
Dodano: 13 lat 1 tydzień temu
Marketing internetowy obejmuje bardzo dużo ważnych działów. Jednym z nich jest marketing w wyszukiwarce Google'a nazywany też SEM, czyli Search Engine Marketing. SEM dzieli się na Search Engine Optimalization i PPC (Pay Per Click). Zatem SEO to pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach, a PPC to np. reklamy w Ad Words. Kolejny dział interaktywnego marketingu to social media, który dotyczy np. prowadzenia fan page'a, prowadzenia kampanii reklamowych oraz tworzenia aplikacji na FB. Kolejną metodą promocji firmy jest e-mail marketing, który możemy stosować po udanej kampanii w Google.
Kategorie: Agencja reklamowa Tagi: reklama w internecie , marketing internetowy , internetowy marketing , marketing w internecie , marketing w wyszukiwarce
Podobne wpisy
- Najlepszego! - życzenia na urodziny
- Drukarnia Comers
- Ulotki, foldery, plakaty
- proreklama.end.com.pl
- EPICVR
Komentarze
Adres strony:
Wyświetleń:
581
Kliknięć:
2
Wizyt:
545
CTR:
0.37%